E-ügyintézéssel érintett folyamatok iskolánkban

Tisztelt Szülők!
2019. február 28-tól valamennyi intézményre kiterjesztésre került az elektronikus ügyintézés az alábbi folyamatokban:
1. Kiiratkoztatás a köznevelési intézményből,
2. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
3. Vendégtanuló jogviszony bejelentése,
4. Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
5. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
6. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
7. Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
8. Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
9. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése

Ezen a napon megnyitották az e-Ügyintézés lehetőségét a KRÉTA felületen. Minden ilyen esetben – 2019. március 1-jétől – a Kréta felületen kell jelezni iskolánk felé a szülőknek.
Érdeklődni, segítséget kérni az osztályfőnököktől és az iskola titkárságán lehet.

Gérce, 2019. 03. 08. Németh Ildikó
intézményvezető